• Bestel gemakkelijk online
  • Gratis thuisbezorgd vanaf € 75 (NL)
  • Gratis afhalen en retourneren in de winkel
  • Persoonlijk advies in onze winkel
menu
0
Vandaag geopend van 09:00 tot 18:00

Algemene informatie

Betaalmogelijkheden

Je kunt bij ons gemakkelijk en veilig online betalen. Betalen kan via:

  • iDEAL
  • Creditcard
  • PayPal
  • Bancontact
  • AfterPay

Indien je ervoor kiest om je bestelling in de winkel af te halen is het ook mogelijk om in de winkel te betalen.

Levering

Tijdens het bestellen kun je ervoor kiezen om de producten thuis te laten bezorgen met DHL of de producten af te halen bij Van der Ruiter & Dier Zeeman in Winkel. Indien je de bestelling wilt laten bezorgen heb je de mogelijkheid om het bezorgadres te wijzigen. Kies je ervoor om de bestelling af te halen, dan ligt deze de volgende werkdag klaar vanaf 12.00 uur indien het product op voorraad is.

Voor sommige producten geldt dat deze alleen in de winkel zijn af te halen. Indien dit het geval is, staat dit bij het product vermeld.

Verzendkosten

De verzendkosten voor bezorging met DHL bedragen € 5,75 per bestelling. Voor verzendingen binnen Nederland wordt je bestelling vanaf € 75 gratis bij je thuis afgeleverd. Je bestelling afhalen in de winkel is altijd gratis. Indien je bestelling naar België verzonden dient te worden, rekenen we € 7,50 verzendkosten ongeacht het orderbedrag.
Voor sommige (extra grote) producten kunnen afwijkende leverkosten gelden. Indien dit het geval is, staat dit bij het product vermeld.

Levertijden

Wij streven ernaar je bestelling zo snel mogelijk te verwerken. De gemiddelde levertijd voor alle voorradige producten is voor 11.00 uur besteld, de volgende werkdag in huis. Producten die niet op voorraad zijn, zijn doorgaans binnen 2 tot 10 werkdagen leverbaar. Indien er afwijkende levertijden voor een product gelden, vermelden wij dit bij het betreffende product in onze webshop.

Mocht een besteld product onverhoopt toch niet (tijdig) leverbaar zijn, dan nemen wij persoonlijk contact met je op om samen met jou een passende oplossing te zoeken.

Indien je je bestelling wilt afhalen in de winkel kan dit standaard de volgende werkdag vanaf 12.00 uur, indien het artikel voorradig is. Bij het in de winkel afhalen van een niet voorradig product of bij afwijkende levertijden kun je rekening houden met de aangegeven levertijden bij het betreffende product. Je ontvangt van ons een bericht wanneer het artikel binnen is.

Service en klachten

Heb je vragen of ben je ontevreden over je bestelling? Wij zijn je graag van dienst. Je kunt contact met ons opnemen via info@ruiterendier.nl of telefonisch via 0224 - 541 593. Geef indien mogelijk aan op welk bestelnummer je vraag of klacht betrekking heeft. Dit kan de afhandeling van je vraag of klacht bespoedigen. Wij doen ons uiterste best om binnen 5 dagen een inhoudelijke reactie te geven.

Beschadigd of ondeugdelijk product ontvangen

Onze producten worden met de grootst mogelijke zorg verpakt en verzonden. Toch kan het voorkomen dat je een product ontvangt dat beschadigd, incompleet of defect is. Indien je een ondeugdelijk product hebt ontvangen, neem dan contact met ons op. Wij laten het product na het zien van een foto weer ophalen door DHL. Wij verzenden zo snel mogelijk een nieuw exemplaar of wij betalen het bedrag aan je terug. Diepvriesproducten kunnen snel bederven en daarom is het niet mogelijk om deze producten terug te sturen of terug te brengen naar de winkel.

Bij het ontvangen van een ondeugdelijk product kun je contact met ons opnemen via info@ruiterendier.nl of telefonisch via 0224 - 541 593.